Vi tager dine data alvorligt
Hos effektivitet.dk er det vigtigt for os, at du ved, hvordan vi behandler dine persondata. Derfor har vi en persondatapolitik, der forklarer dig, hvordan vi behandler dine oplysninger på en ansvarsfuld måde og med stor respekt for dit privatliv.
Det gælder, når vi behandler dine persondata i forbindelse med at du bliver medlem af foreningen og netværk, deltager i et af vores spændende kurser eller en af vores konferencer eller når du skriver dig op til via mail at få information om nærmere definerede typer af begivenheder.
For at beskytte dine persondata bedst muligt, vurderer vi løbende, hvor høj risikoen er for, at vores databehandling påvirker din mulighed for at have kontrol med dine data.
Kontaktoplysninger
effektivitet.dk er dataansvarlig for behandlingen af dine persondata, og vi sikrer, at databehandlingen foregår i overensstemmelse med lovgivningen.
Kontakt: effektivitet.dk
Adresse: Slotsbryggen 14, 4800 Nykøbing F
Telefonnr: 7022 0004
Mail: info@effektivitet.dk
Website: www.effektivitet.dk
Formålet med databehandlingen Formålet med at indsamle og behandle dine persondata, er at yde den bedste service til vores kunder og samarbejdspartnere.
Ved at behandle dine oplysninger kan vi:
• Yde dig den bedste service.
• Administrere medlemskab og deltagelse i netværk.
• Planlægge konferencer, kurser og andre typer af aktiviteter.
• Via nyhedsbreve og målrettede mails gøre opmærksom på kommende aktiviteter, mv.
• Planlægge projekter og udvikle vores forening.
• Drive og udvikle vores forening effektivt.dk.
• Administrere og udvikle vores hjemmeside.
• Modtage og administrere serviceydelser.
• Håndtere retslige forpligtelser fx bogføringsloven.
Oplysningerne, der lagres om din brug af vores hjemmeside og it-platforme, bruges til at opnå større kendskab til dig og øvrige brugere af websitet.
Tredjeparter
Vi behandler dine oplysninger fortroligt, men i nogle tilfælde deler vi dine personoplysninger med tredjeparter som leverer services til os fx varetagelse af betalinger eller deling af mail-lister i forbindelse med markedsføring. Vi har databehandleraftaler med disse tredjeparter, og vi kontrollerer, at kravene i persondataforordningen bliver overholdt. Hvis nogle data bliver overflyttet til lande uden for EU/EØS, sikrer vi at standarderne for databeskyttelse er høje.
Vi anvender denne type data om dig
De data, vi anvender, omfatter almindelige personoplysninger:
• Kontaktoplysninger, herunder navn, adresse, telefonnummer, mailadresse, fødselsdagsdato i forbindelse med særlige aktiviteter såsom eksamen i forbindelse med kurser.
• Dine faglige interessefelter, jf. dine tilkendegivelser på hjemmeside.
• CV-oplysninger om uddannelse, beskæftigelse og stilling for aktive i foreningen.
• CVR-oplysninger.
• IP.
Vi behandler kun relevante og nødvendige persondata
Vi behandler kun data om dig, der er relevante og tilstrækkelige i forhold til de formål, der er defineret ovenfor. Alle data er også nødvendige for at opfylde disse formål.
Korrekte og opdaterede oplysninger
Vi kontrollerer og opdaterer dine data løbende for at sikre, at dataene er korrekte. Vores serviceydelser er afhængige af nøjagtigheden af dine data, og vi beder dig derfor informere os om relevante ændringer i dine personlige data. For at informere os om ændringer i dine data henvises til kontaktoplysningerne.
Opbevaring af dine persondata
For at sikre datakvaliteten, har vi interne procedurer for, hvordan vi opbevarer og sletter dine persondata. Vi opbevarer kun dine persondata, så længe de er nødvendige i forhold til det formål, som var årsagen til indsamlingen. Opbevaringsperioden er i nogle tilfælde begrænset som følge af lovkrav, i andre tilfælde vurderer vi konkret, hvor lang tid vi har brug for at opbevare din data.
Lovligt behandlingsgrundlag
I nogle tilfælde er det bestemt ved lovgivning, hvilken type persondata, der er nødvendig at indsamle og opbevare. Typen og omfanget af de persondata, vi behandler, kan også være nødvendige for at opfylde en kontrakt eller en anden retlig forpligtelse.
I andre tilfælde indhenter vi dit samtykke, inden vi behandler dine persondata. Vi indhenter fx dit samtykke, hvis du ønsker at tilmelde dig en nyhedstjeneste eller mailliste.
Behandlingsikkerhed
Vi har vedtaget interne regler om informationssikkerhed, der beskytter dine persondata mod at blive tilintetgjort, gå tabt eller blive ændret, mod uautoriseret offentliggørelse, og mod at uvedkommende får adgang eller kendskab til dem.
Vi har fastlagte procedurer for tildeling af adgangsrettigheder til de af vores medarbejdere, der behandler persondata. Vi kontrollerer deres faktiske adgang gennem logning og tilsyn. For at undgå datatab tager vi løbende back up af vores datasæt. Vi beskytter også fortroligheden og autenciteten af dine data ved hjælp af kryptering, hvor dette er påkrævet.
I tilfælde af et sikkerhedsbrud, der resulterer i en høj risiko for dig, vil vi underrette dig om sikkerhedsbruddet så hurtigt som muligt.
Hvis du mistænker et evt. databrud, bedes du sende en mail med detaljerne til info@effektivitet.dk så hurtigt som muligt.
Cookies
Vi bruger cookies – små tekstfiler, der placeres på din computer, laptop eller smartphone for at hjælpe hjemmesiden med at give en bedre brugeroplevelse. Generelt bruges cookies til at fastholde brugerindstillinger, lagrer oplysninger for ting som indkøbsvogne, og give anonymiserede sporingsdata til tredjeparts applikationer som Google Analytics. Som regel vil cookies gøre din søgeoplevelse bedre. Dog kan det være at du foretrækker at deaktivere cookies på dette websted og på andre. Den mest effektive måde at gøre det på, er ved at deaktivere cookies i din browser. Vi foreslår at du kigger i “Hjælp” sektionen i din browser eller kigger på Om Cookies hjemmesiden, som tilbyder vejledning til alle moderne browsere.
Dine datarettigheder
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig, og få adgang til dem. Såfremt det viser sig, at de oplysninger, vi behandler om dig, er urigtige eller vildledende, kan du anmode om at få oplysningerne berigtiget, slettet eller begrænset. Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger om dig gøres til genstand for behandling og du kan bede om at få dine data overført til dig eller en tredjepart. Hvis du har afgivet dit samtykke i forbindelse med en behandling af dine oplysninger, har du altid mulighed for at trække dit samtykke tilbage.
Hvis du ønsker at benytte dine datarettigheder, skal du rette henvendelse her: info@effektivitet.dk.
Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over vores behandling af dine personoplysninger, bedes du sende en mail med detaljerne i din klage til info@effektivitet.dk. Vi vil efter modtagelsen behandle din klage, og vende tilbage hurtigst muligt.
Du har også ret til at klage til Datatilsynet i forhold til dine rettigheder, samt over behandlingen af dine personoplysninger. Klage herom skal indgives til Datatilsynet på dt@datatilsynet.dk.
Opdatering af persondatapolitikken
Ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi opdaterer og ændrer derfor denne persondatapolitik, så den afspejler vores behandlingsaktiviteter. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores websites.



Læs vores persondatapolitik

Why seek certification – APICS CSCP?
The APICS CSCP program is the first and only supply chain certification that encompasses the end-to-end global supply chain. APICS CSCP designees gain the skills to effectively manage global supply chain activities that involve suppliers, plants, distributors, and customers located around the world.
Earning the CSCP credential makes you a recognized expert in the supply chain field. This professional distinction sets you apart from your colleagues, proving your high level of knowledge and skills. It makes you a more valuable asset to your organization, keeping you and your organization more competitive in today’s economy.
Module 1 – Supply Chain Design
Considering inputs and objectives of supply chain management strategy
Recognizing and resolving misalignments and gaps
Accounting and financial reporting information, strategic analysis tools, and economic considerations
Designing the supply chain while understanding and working within business considerations
Designing fulfillment strategies and products for different markets and requirements
Understanding electronic business considerations and key technology applications
Module 2 – Supply Chain Planning and Execution
Understanding implementation tools including project management processes and communication
Procuring and delivering goods and services using supply chain management
Using demand management, including demand forecasting and prioritization
Using master planning, master scheduling, and sales and operations planning (S&OP)
Managing, planning, and controlling inventory
Understanding the effects of inventory on financial statements and inventory-related cost categories
Managing supply based on total cost of ownership and make-versus-buy analysis
Developing supply plans based on buyer-supplier relationships
Logistics, warehouse, and transportation management, forecasting, and planning
Making considerations for monetary, regulatory, and trade conditions
Segmentation of customer-focused marketing, customers, suppliers, and other partners
Fundamentals of supplier relationship management (SRM) and customer relationship management (CRM)
Managing reverse logistics and waste
Module 3 – Supply Chain Improvement and Best Practices
Standards, regulations, and sustainable best practices compliance
International standards and considerations for import/export, intellectual property, licensing, tax and accounting, and labor laws
Corporate social responsibility for sustainability, UN Global Compact, and GRI initiatives
Accreditations, certifications, and standards for quality, environment, social, and safety objectives
Identifying, assessing, classifying and responding to risks
Compliance, security, and regulatory concerns
Improving the supply chain through measuring and analyzing performance using supply chain metrics focused on customers, financial reports, and operational practices, and customer service
Utilizing continuous improvement and change management techniques and principles, including lean and just-in-time
Who is the APICS CPIM program designed for?
Employees with direct influence on supply chain
Department and division management
Functional management
Employees in cross-functional departments
Education: Bachelor’s degree or higher
Key Industries: Manufacturing, Consulting, Consumer products, Information, Food & Beverage, Electronics, Services, Education, Transportation, Health Care, Government, Communications Retail
Titels: Consultants, Materials Manager, anything with Supply Chain in title, Analysts, Director, Logistics Manager, Purchasing Manager, Operations Manager, Buyer, Project Manager
Years in field: Distributed evenly across all ranges < 4 to 15+ years.
APICS CSCP helps employees developcompetencies to manage complex worldwide supply chain activities involving suppliers, plants, distributors and customers in a global environment
proven knowledge and organizational skills to strategically streamline operations.
APICS CSCP designees have the knowledge and skills to
positively affect lead times, inventory and bottom-line profitability
interact with existing resources and your ERP system to increase the efficiency of the workplace environment
create consistency and foster collaboration through best practices, common terminology and corporate-wide communication
achieve greater confidence and industry recognition
APICS CSCP helps organizations by
creating common understanding, vocabulary, processes and frameworks within their entity to address their supply chain challenges and opportunities
boosting productivity, collaboration and innovation
enabling interdepartmental movement through collaboration and a consistent foundation.
APICS CSCP helps your employees
design successful supply chain strategies using global standards and common terminology
effectively manage supplier and customer relationships
enhance logistics, technology and data integration to improve performance
increase customer satisfaction and bottom-line results
CSCP information
Click here for more CSCP information from APICS
Tidligere deltager udtaler
“Jeg har tidligere taget APICS CPIM forløbet, derfor var det et naturligt valg i min faglige kompetanceudvikling at gennemføre CSCP uddannelsen. Jeg mener, at jeg har fået en større viden, så jeg nu har en mere helhedsorienteret tilgang til jobbet og de daglige udfordringer. Som deltager i diverse supply chain projekter og Continuous improvement forløb, er det en kæmpe fordel, at have den teoretiske ballast som CSCP uddannelsen giver. Desuden var det meget inspirerende, at møde andre Supply Chain Specialister på kurset, og en god mulighed for at udvide netværket.”
Mads Strandløv Nørgaard, Planning Specialist, Dako Management
Instructor
Wout Verwoerd, CFPIM, CIRM, CSCP, SCOR-P, CLTD
Wout Verwoerd is an enthusiastic and professional sparring partner for companies in the field of logistics, lean thinking and supply chain management in his roles as speaker, educator, trainer, course developer, coach, consultant and project manager.
Price
Price members: Kr. 27.235,-.
Price non- members: Kr. 31.235,-
All prices are excl. test and VAT. The price for test is EUR 955,- for members of APICS and EUR 1.090, – for non-members of APICS – provided you have taken the program through effektivitet.dk + kr 250, in administration fee. If you need to take a re-examination, you must go 14 days before you can go again. The price for retake is EUR 435,- + kr. 250,- in administration fee.
Preparation to the test
When you prepare for an APICS CPIM test, there is a wide range of options that you can choose to use. The instructor sends a class code to all students, giving you access to the APICS learning environment, where you can see the answers to the assignments in the book as well as additional test questions. There is also a final test, where you can get a sense of how far you are in preparation for the exam. The instructor often also provides access to additional material and adds additional multiple choice questions. Therefore you have all the options to improve you for the test.
Test Registration
See here how to register for APICS test.
COVID-19
Sikkerhed – frem for alt – dvs. at vi udover sundhedsmyndighedernes retningslinjer har flg. regler:
– Store lokaler – god afstand mellem deltagerne
– Håndspritstationer tilgængelig i alle områder – optimal hygiejne
– Skriveredskaber – sprittes af
– Kontaktpunkter og overflader – rengøres grundigt flere gange om dagen
– Mundbind – til rådig








