Forandringer kræver, at mennesker ændrer adfærd

Adfærdsdesign for forandringsagenter er rigtig vigtigt, da mange forandringsprojekter fejler, hvilket ofte skyldes, at forandringer kræver, at mennesker ændrer adfærd. Så vi glemmer nok ofte, at adfærdsændringer ikke sker automatisk som følge af holdningsændring men via handlingsændringer i den virkelige verden.

Det mismatch, der er mellem vores intentioner og vores handlinger forklares af adfærdsteorien, og du lærer på kurset, hvordan man kan ændrer adfærd, så forandringen rent faktisk sker i virkeligheden.

Hvorfor arbejde med adfærdsdesign?

I arbejdet med bl.a. god kundeservice, effektive processer og overholdelse af complianceregler kan adfærdsdesign være en afgørende understøttende faktor, til at forandringen rent faktisk sker. Og ofte er det de små ting, der kan gøre den store forskel.

Hvad er fordelene ved at bruge adfærdsdesign?

  • Teorien bygger på over 60 års forskning.
  • Metoden er datadrevet og den er evidensbaseret, så du kan se effekten af dine indsatser.
  • Du kan selv tage metoden i brug med det samme.
  • Adfærdsdesign gør det komplekse ved forandringer og adfærd meget håndgribeligt og forståeligt.

Hvem kan deltage i Adfærdsdesign for forandringsagenter?

Hvad end du er leder, arbejder med forbedring af service og processer eller designer services, web-sider eller produkter til en slutbruger kan adfærdsdesign for forandringsagenter være noget for dig.

Datoer

Den 12. november kl. 9-16 i København.

Pris

Pris for medlemmer af effektivitet.dk: Kr. 2.800,- ekskl. moms.

Pris for ikke-medlemmer: Kr. 3.500,- ekskl. moms.

Bliv medlem

Tilmeld dig effektivitet.dk og deltage i vores aktiviteter og uddannelser til medlemspris.

Andre kurser og aktiviteter

Se vores andre kurser her.

Se vores aktiviteter her. 

COVID-19

Sikkerhed – frem for alt  – dvs. at vi udover sundhedsmyndighedernes retningslinjer har flg. regler:

– Store lokaler – god afstand mellem deltagerne.
– Håndspritstationer tilgængelig i alle områder – optimal hygiejne.
 Skriveredskaber – sprittes af.
– Kontaktpunkter og overflader – rengøres grundigt flere gange om dagen.
 Mundbind – til rådig.